fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה

פיז'ו מעדכנת את הטוויט

פיז'ו מעדכנת את הטוויט

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

הטוויט של פיז'ו, קטנוע הגלגלים הגדולים מ-2010 של היצרן הצרפתי שעבר לאחרונה לבעלות סינית, עבר מתיחת פנים וכעת הוא יוצא לשווקים בשלוש גרסאות מנוע, 50, 125 ו-150 סמ"ק, המנועים מתוצרת סאן יאנג, הספק ה-125 עומד על 12.5 כוח סוס.

השינויים אינם מהפכניים שהרי מראש מדובר בדגם זול ומה כבר אפשר להפוך שם, ובכול זאת שינויי עיצוב עם מספר חלקי גוף שונים אך יש גם שינויי ארגונומיה שנועדו לעשות את הטוסטוס הידידותי לעוד יותר טוסטוס ידידותי. מושב נמוך שירד בשלושה ס"מ בהשוואה לדגם המקורי, המשקל 109 קילו, קל במונחי 125 סמ"ק.

פיז'ו שעדיין לא חזרה לתפקד בשוק הישראלי, הייתה אמורה לחזור עם הטוויט עוד לפני שלוש שנים, אולי הגרסה החדשה תגרום לדלב לעשות את הצעד הנועז ולהחזיר את קטנועי פיז'ו לארץ.

גלריה

תגובה אחת ל פיז'ו מעדכנת את הטוויט

  1. המנוע המקורי היה בן 8.5 כ"ס לא ברור מהכתבה האם הוא שופר ל-12.5 כ"ס או זאת טעות?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל