fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר

הושק ימאהה טריסיטי; המסר העיקרי – זול

הושק ימאהה טריסיטי; המסר העיקרי – זול

גיא בן ברק

צילום: יצרן

בשבוע החולף נערכה באמסטרדם ההשקה העולמית של ימאהה טריסיטי, התלת קטנוע הראשון מיפן (עם שני גלגלים מלפנים). מאחר ולא הוזמנו להשקה אין לנו רשמי רכיבה אלא ריכוז רשמים של עיתונאים ממדינות עם יבואנים אמיתיים שכן הגיעו לשם. וכך מי שציפה שימאהה תייצר איזה מפלצת עתידנית בסגנון טזראקט הארבע גלגלי קונספט כנראה חי במאדים בחמש השנים האחרונות כי הכיוון בדיוק הפוך. ימאהה מציגה את טריסיטי כדבר הידידותי ביותר מאז המצאת החתול. חדשני, קליל, קומפקטי ובטיחותי עם בלימה משולבת ו-ABS, לא ברור מדוע כול אבזרי הבלימה הללו כי המנוע הוא רק 125 סמ"ק. אבל המנוע הזה הוא בדיוק מתאים למסר הכללי ובעיקר לעדרים של מליונים מוגבלי רישיון באירופה וגם אצלנו. הימאהה החדש מאמץ מנוע קטן וגם זאת בניגוד למגמה בקרב שלושת היצרנים האירופים שמייצרים תלת, החלוצה פיאג'ו, פז'ו וקוואדרו – שני האחרונים כלל לא מיצרים תלת 125 אלא 400 ופיאג'ו רק את האורבן. לכן נכנס הטריסיטי עם מסר הפייסנות שלו לשוק עם פוטנציאל מרשים, כמובן גם בישראל. 

כהשלמת המסר של הכלי הנבחר למחאה החברתית מתמחרת ימאהה את הטריסיטי ב-3,750 אירו באיטליה, ובתרגום לשוק הישראלי הוא עשוי לעלות כאן פחות מ-30,000 שקל, זול בכמה אלפים טובים מכול תלת. תחילת השיווק קרובה מאוד, אוגוסט אומרים באיטליה הוא כבר ברחובות הערים.

גלריה

12 תגובות ל הושק ימאהה טריסיטי; המסר העיקרי – זול

  1. שימכר בארץ במחיר שבאירופה, מישהו פה חייב להרוויח עלינו

  2. מנועים קטנים שווים לתחת. לא למדתם שכל העולם עובר ל300 400 500 ?

  3. אם יהיו כמה כלים זהים הייה יותר קל להתווכח על המחיר .
    אם כבר כלי דו גלגלי אז תלת גלגלי.

  4. היינו רואים פה ים של שודים.
    גם ככה כל רוכבי הטימקס מתפוצצים כל הזמן. אם היה להם טימקס עם שלושה גלגלים לפחות היו מתפוצצים פחות.

  5. כל הכבוד לכם שלמרות שלא הייתם בהשקה אתם נותנים במה לימהה.
    אני חושב שזה יהייה קטנוע מצויין רק חבל שהמנוע כזה קטן וחלש.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל