fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר

TGB חוזרת לישראל – ביבוא ד.ל.ב

TGB חוזרת לישראל – ביבוא ד.ל.ב

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

טי.ג'י.בי מוכרים לציבור הישראלי מזה שנים רבות, למרות שלא נמכרו כאן במספרים גדולים, המותג הטיוואני הידוע הן כיצרן קטנועים בפני עצמו והן כספק רכיבים מוביל ליצרני קטנועים אחרים בכול העולם, הוכיח עצמו אצלנו הן בביצועים ובמיוחד באמינות, אולם חולשה של יבואנים מנעה יבוא סדיר ושיווק בכמויות. מצב זה עומד להשתנות עם יבוא טי.ג'י.בי על ידי ד.ל.ב, לראשונה יהיה ליצרן יבואן חזק בישראל ולראשונה יהיה לד.ל.ב מותג קטנועים תחרותי ובמחירים נורמאליים. ד.ל.ב מודיעה על תחילת היבוא, העמדה של קטנועי מבחן, כמו גם שיתוף פעולה עם בנק מלווה מזרחי טפחות בתוכנית מימון חדשה בריבית מסובסדת ופריסה של עד 48 תשלומים כחלק מהרחבת היצע מסלולי הרכישה.

להלן דגמי טי.ג'י.בי ביבוא ד.ל.ב

X-MOTION  

קטנוע הדגל של TGB בתצורת קטנוע מנהלים- מיובא לישראל בנפחי 125, 250 ו-300 סמ"ק, צבעים: לבן,  כסף,  אפור, שחור, אדום.

BULL&T

 קטנוע הצעירים בעל המראה הספורטיבי, שלדה, בלמים ומתלים ספורטיבים, צמיגי "13 
BELLAVITA

דגם רטרו בעיצוב ווספה המיתולוגית, אלמנטים מצופי כרום. מתחת למעטה עיצוב הוינטאג' מתגלה קטנוע מודרני המוצע בשני נפחים 125 ו-300 סמ"ק, מנוע מוזרק דלק, בלמי דיסק 220 מ"מ המספקים חוויית רכיבה מהנה ובטוחה. צבעים:  לבן, שחור, חום, בז, אדום, אפור, ירוק.
EXPRESS 

קטנוע המשלוחים בעל תא האחסון הענק בנפח 150 ליטר שתוכנן מיסודו לעמוד בשימושים מסחריים אינטנסיביים תוך הקפדה על עלויות אחזקה נמוכות. מערכות הכלי הותאמו לשימוש מסחרי תוך הגברת בטיחות הרכיבה ושטח פרסום נרחב. הקטנוע מוצע בנפח 125 סמ"ק בעל מנוע מקורר אוויר והצתה אלקטרונית המספקים צריכת דלק נמוכה ופשטות אחזקה שוטפת.

14 תגובות ל TGB חוזרת לישראל – ביבוא ד.ל.ב

  1. לא הגזמתם קצת עם ה'ידיעה העיתונאית" הזו? מריח יותר כמו פרסום בתשלום

  2. למה להאמין להם עכשיו? היבוא של PGO היה חפיפניקי לא יעיל והותיר אותי עם קטנוע ללא חלפים. לעולם לא אקנה מהם שוב כלום ודאי לא קטנוע נוסף! טוב מאד עשו קטמ שהחליטו לתת את יבוא האסקי ליבואן רציני.

  3. כמו שיש בחול שאוסף קקי של כלבים
    אולי העיריה תקנה כמה כאלו ושיאספו כמה פוליטיקאים בקטנוע הזה

  4. בלי לצאת עליך כי ברור שכל המספרים מעלה הם אותו אדם.
    ברור שאתה עובד באחת מהסוכנויות של יבואן דו גלגלי ולדעתי אני גם מהמר שאתה עובד חדש בחברה.
    ועל מנת להראות לך שאני באופן אישי דיי יפגע בהימור שלי אני מוסיף להימור שאתה עובד חדש בחברה חלשה לא מפותחת וכזו שלא תתקדם כי לקחה אותך לעבוד אצלם.
    ומכאן אני מאחל לך הצלחה. אבל לדעתי האישית תתמקד יותר בקידום המותג שנתנו לך להיות אחראי עליו מאשר להסתכל לצדדים.
    ושוב למרות שאני באמת מאחל לך הצלחה, כי עד עכשיו מעולם לא הצלחת בשום דבר, מוכח בכל אופן, אז לדעתי לא תחזיק שם מעמד כי לא יקח הרבה זמן על מנת שהממונים עליך יבינו כי אתה אוויר בתחום הדו גלגלי ולא יותר.
    אבל למרות הכל אני מחזיק לך אצבעות להצלחה.
    וד"א הקטנועים האלו מצויינים כולל מביקורות שקראתי בחול .זה רק סתם שתדע.

  5. עדין דלב זו חברה של לובינסקי מביאה את הרייזרים את הKTM. מאיפה הבאת את היציאה הזו שהם חפיפניקים וכו'.
    סתם צרות עין. תתמקד בלפרגן ולא בלהוציא להם את העין. לך זה לא יתן דבר.

  6. במקרה אני מזהה את מגיב 7 מתוך התוכן על PGO שדרך אגב כותב את שמו האמיתי. דבריו הם אמת ואין צורך להתנפל ולפתח תאוריות, אולי אתה דוני בכלל עובד קטמ ונשלחת ללחום בביקורת ??

  7. ויכול להיות שלא.
    זה לא משנה את העובדה שניסוחה של ה"כתבה" הזו מריח כמו פרסומת.
    ייחצון מובהק של דלב בעזרת גב"ב ודוגרי. לא מתאים ולא מכבד את מקצוע העיתונאות. אין מה לעשות פשוט ככה זה נראה. ולא, אני לא מגיב 7 ו 8. תאמין או לא

  8. ברור שעל ראש הגנב בוער הכובע.
    ברור שאתה עובד איפה שאתה עובד.

    וברור שאני מתוך הענף.
    וברור שאני צודק.
    וברור שאתה טועה ומטעה.

    וברור שאני מאחל לך רק טוב ובהצלחה.
    לעומת הביקורות שלך שברור גם שמכילות רק כעס, רוע וחוסר פירגון מוחלט.
    מאחל לך שוב בהצלחה.

  9. 15 כ"ס לבלה ויטה של tgb לעומת 10 כ"ס לוספה של פיאג'ו… מתכון מצויין להצלחה!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל