fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC

המספריים של נסביט

המספריים של נסביט

גיא בן ברק

קונפדרט ווריית', ספק אופנוע ספק רובוטריק, הסמן הימני של אופנועי הקאסטום מייד המפלצתיים, מאלה שמוזמנים במיוחד על ידי טיפוסים פסיכדליים במאות אלפי דולרים, עוצב על ידי בחור בשם ג'יי.טי נסביט, מעצב כלי רכב סטייליסטי; כעת מציג אותו נסביט כשרוני במסגרת הסדנא החדשה שלו (לינקים בסוף הכתבה) אופנוע מוטרף עיצוב עם רכיבים טכנולוגיים-עיצוביים ההולכים יותר רחוק אף מהקונפדרט, בינוויל שמו של האופנוע ממש כמו שם הסדנא.

הקשר בין הקונפדרט לבינוויל מצוי לא רק בקווים הפסיכיים, בהגזמה מכול עבר ובכיוון הרובוטי עתידני עצבני עתיר כרום האהוב על האמריקנים, אלא גם ברכיבים משותפים, ניתן להבחין כי אותו מזלג גרידר מקרבון מותקן גם כאן, אבל נסביט הלך יותר רחוק והתקין את אותו מזלג באופקי בתור זרוע אחורית.

אולם זה עוד קונבנציונאלי לעומת שלדת "הקשת" שפיתח נסביט, הכוונה היא לקפיץ עלה העשוי חומרים מרוכבים (באדום) המותקן בין ראש ההיגוי לבולם האחורי, מעין קורה עלית אלסטית המחזיקה את השילדה תחת מתח מתמיד ודואגת שהשילדה תתפקד כיחידה אחת קשיחה, ואף משככת חלק מעומסי ההיגוי, הבלימה והספיגה ובכך מאפשרת שימוש בבולם אחורי קל וקטן הלקוח בכלל מאופני הרים.

והמנוע? נסביט בחר במנוע וי-ארבע רוחבי מייד אין יוסאיי, של חברת מוטוס, 1650 סמ"ק, 170 כוח סוס, ובקרוב סופרצ'ארג'ר שאמור להעלות את ההספק ל-300 כוח סוס. המנוע למרות שאינו נפוץ בשווקים הוא הפרט היותר קונבנציונאלי באופנוע הזה, המושב מיוצר למידת עכוזו של המזמין ונראה כמו אוכף שהרגע ירד מסוס, מעבר לעיצוב הכולל הקיצוני הרי שההקפדה על פרטים, עבודת יד מושקעת, מעלה את מחיר האופנוע ומביאה לכך שרק שלוש יחידות מהדבר הזה יוצרו נכון לעכשיו. אלא אם תחליטו שגם אתם רוצים…

גלריה

תגובה אחת ל המספריים של נסביט

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל