fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

השוואתי בגרמניה: דוקאטי היפרמוטרד מנצח
ימאהה MT-09 ואם.ו. אגוסטה ריבאלה

השוואתי בגרמניה: דוקאטי היפרמוטרד מנצח  ימאהה MT-09 ואם.ו. אגוסטה ריבאלה

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

תצלומים: יצרנים
המגזין הגרמני הענק מוטוראד ביצע לאחרונה מבחן השוואתי בין שלושה "פאן מוטו" שנכנסו לשוק ב-2013/14 – דוקאטי היפרמוטרד 821, אם.וי אגוסטה ריבאלה 800 וימאהה MT-09 סטריט ראלי. בלינק המצורף מטה ניתן לקרוא את המבחן המלא, ניגש ישר לתכלס, המנצח במבחן הוא דוקאטי היפרמוטרד למרות שהוא נחות בכוח לעומת שני מתחריו, כבד יותר, איטי במהירות מרבית מהאם.וי ויקר מהימאהה ב-23% (בישראל הדוקאטי הזה יקר מה-MT ב-43%). במקום השני ימאהה MT-09 סטריט ראלי המנצח בדו קרב הטריפלים את אם.וי. ריבאלה, כשכול אחד מהטריפלים נוקט בגישה הפוכה למתחרהו – הימאהה גם בגרסת סטריט ראלי השובבה יחסית לדגם המקורי הוא רציונאלי ושימושי אך על חשבון ריגושים, בעוד האם.וי הולך רחוק מדי עם הריגושים, דורש רוכב מנוסה ומקריב את השימושיות. האם פער המחיר המאוד משמעותי לטובת הימאהה אינו מספיק כדי לנצח גם את הדוקאטי? לדעת הבוחנים הגרמנים, לא. 

תוצאות
מקום ראשון: דוקאטי היפרמוטרד. האופנוע המאוזן ביותר מנצח, החבילה הטובה מבין השלושה לחיים האמיתיים ולאטרף בזכות האלקטרוניקה הטובה ביותר שממש עובדת ומאפשרת לנצל את המירב מנתוני האופנוע. מרגש אך לא קיצוני
 
מקום שני: ימאהה MT-09 סטריט ראלי. מנוע מעולה, תנוחת רכיבה הנוחה מכולן אך המיתלים בינוניים. האופנוע ההגיוני מבין השלושה, כולל בזכות המחיר כמובן.    
מקום שלישי: אם.וי אגוסטה ריבאלה: המרגש והחזק מבין השלושה אבל קיצוני מדי – תנוחת רכיבה, אופי מנוע – למול אלקטרוניקה לא הכי יעילה, תג המחיר גם הוא לא עוזר (בגרמניה הריבאלה יקר מהימאהה ב- 45%, בישראל הפער 62%…). 
ביצועים מדודים
דוקאטי היפרמוטרד 821
הספק מרבי (מדוד במנוע)/סל"ד: 107 כוח סוס/9,100
מומנט מרבי (מדוד במנוע)/סל"ד: 8.6 קג"מ/7,500
משקל רטוב מדוד: 199 קילו
תאוצה 0-100 קמ"ש: 3.3 שניות
תאוצה 50-100 קמ"ש: 4.7 שניות
מהירות מרבית מדודה: 220 קמ"ש
צריכת דלק ל-100 קילומטר: 7.2 ליטר
מחיר (בישראל): 106,000 שקל

ימאהה MT-09 סטריט ראלי
הספק מרבי (מדוד במנוע)/סל"ד: 117 כוח סוס/10,200
מומנט מרבי (מדוד במנוע)/סל"ד: 9 קג"מ/8,300
משקל רטוב מדוד: 194.5 קילו
תאוצה 0-100 קמ"ש: 3.3 שניות
תאוצה 50-100 קמ"ש: 4.2 שניות
מהירות מרבית מדודה: 210 קמ"ש
צריכת דלק ל-100 קילומטר: 7.3 ליטר
מחיר (בישראל): 73,985 שקל
אם.וי אגוסטה ריבאלה 800
הספק מרבי (מדוד במנוע)/סל"ד: 126 כוח סוס/11,600
מומנט מרבי (מדוד במנוע)/סל"ד: 8.3 קג"מ/8,800
משקל רטוב מדוד: 194 קילו
תאוצה 0-100 קמ"ש: 3.8 שניות
תאוצה 50-100 קמ"ש: 3.7 שניות
מהירות מרבית מדודה: 245 קמ"ש
צריכת דלק ל-100 קילומטר: 8 ליטר
מחיר (בישראל): 119,900 שקל

לינק למבחן המלא

גלריה

10 תגובות ל השוואתי בגרמניה: דוקאטי היפרמוטרד מנצח
ימאהה MT-09 ואם.ו. אגוסטה ריבאלה

  1. מישהו יכול להסביר לי איך בדוקאטי ובימאהה תאוצה מ0-100 יותר מהירה מאשר מ50-100?…

  2. מה אתה אוכל את הראש.
    איזה MV בראש שלך.
    פעם בכלל רכבת על אופנוע שאתה יוצא ביציאות על מה היית רוכב.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל