fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC

ק.ט.מ: דור חדש לדגמי המוטוקרוס ב-2016

ק.ט.מ: דור חדש לדגמי המוטוקרוס ב-2016

גיא בן ברק

צילום: יצרן

ק.ט.מ חושפת היום באיטליה ובקליפורניה דור חדש לאופנועי המוטוקרוס שלה, עם האליפות הטריה וההיסטורית לראיין דאנגי בסופרקרוס האמריקני והשליטה המוחלטת של טוני קאריולי במוטוקרוס העולמי נהנה היצרן האוסטרי ממומנטום אדיר. את שני האלופים הללו ניתן לראות בוידאו המצורף חושפים את הדגמים, פירוט כול החידושים בהמשך. גם דגמי האנדורו קיבלו חידושים לשנה הבאה, תיבת אוויר, כידון וגרפיקה חדשים, אולם את החידושים המהותיים של המוטוקרוס הם יקבלו כרגיל הם רק שנה מאוחר יותר.

 


חידושי דגמי המוטוקרוס SX-F 250, 350, 450 ו-150


הפלסטיקה חדשה
, ארגונומיה טובה יותר ושיפור בנקודות מגע הגוף, מקסימום תנועה, גובה המושב נמוך יותר מבעבר
גרפיקה חדשה

מיכל דלק חדש בקיבולת 7 ליטר, הפקק נסגר ונפתח בקלות 

כידון חדש
המאפשר כיוון לשני מצבים 

מערכת קירור חדשה יעילה ב-10% מקודמתה, הגנה משופרת לרדיאטור מפני נפילות


שילדה חדשה קשיחה יותר מול מאמצי פיתול אך גמישה יותר על ציר האורך מה שמעביר יותר רגש, מעייף פחות תוך צמצום הרעידות וספיגת האנרגיה המועברת מהגלגל הקדמי והאחורי. זווית המזלג חדה יותר ב-0.4 מעלות והמפסע קצר יותר ב-10 מ"מ, משקל השילדה יורד ב- 380 גרם.

 

מזלג ווייט פאוור 48 מ"מ עם אוויר המחליף את הקפיצים מאוכסן ברגל השמאלית בעוד רכיבי ההידראוליקה לשיכוך מאוכסנים בימנית, המזלג הזה קל בקילו וחצי מקודמו

 

תת שילדה אחורית דור חדש

 

זרוע אחורית חדשה מאלומיניום יצוק, גמישה יותר וקלה ב-250 גרם ולינק חדש

 

רגליות חדשות אטומות ללכלוך כך שתמיד יחזרו למקומן, גדולות, אוחזות וקלות יותר 

 

מנועי הארבע פעימות עם גוף מצערת חדש, מחשב חדש ומהיר יותר, יש יותר מפות כולל לבקרת הזינוקים.

מנוע חדש לחלוטין ל-250SX-F
מנוע ה-250 שוקל כעת 26.1 קילו בלבד כולל סטרטר, ראש מנוע חדש בעיצוב משופר לגלי הזיזים מאפשר תא שריפה יעיל יותר, קפיצי השסתומים והרטיינרים חדשים, השסתומים עשויים טיטניום אולטרא קל, מעברי היניקה משופרים. תקרת הסל"ד 14,000

צילינדר ובוכנה חדשים בקוטר 78 מ"מ עם יחס דחיסה גבוה של 14.4:1, ראש הבוכנה מעוצב בהתאם לתא השריפה החדש

גל ארכובה חדש, טלטל חדש קצר ב-6 מ"מ, מסבי ההחלקה שופרו ליתר התאמה לסל"ד הגבוה
קייסים חדשים מאפשרים למקם את המנוע יותר במרכז, המנוע קצר ב-20 מ"מ, מכסי המנוע עשויים מגנזיום ויהיו עמידים יותר לבלאי משפשוף מגפי הרוכב

קלאץ' חדש עם 7 במקום 8 דיסקיות, עמידות טוב יותר לחום, עם שימון משופר. תפעול הקלאץ' ההידראולי קל ומדויק יותר

גלריה

5 תגובות ל ק.ט.מ: דור חדש לדגמי המוטוקרוס ב-2016

  1. לרוכב מקצועי בתחרויות זאת הוצאה מוכרת. בישראל אין תחרויות כאלה והרוכב הממוצע מחזיק באופנוע ככלי רכב יחיד המשרת אותו בעיקר בעיר. הלונסין LX250GY הוא דו-שימושי מדהים תמורת 20 אלף מקבלים עודף. כמה עולה KTM מקורי? שלא לדבר על חשיפה לגנבות. אני בעד הלונסין,אבל תקנו KTM כדי שברמזור נוכל להיפגש ולחייך על שאחד מאיתנו יצא פראייר.

  2. איך אתה משווה בין מרצדס לסוסיתא ?
    לא הבנתי את ההשוואה…

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל