fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70

שרקו מציגה: דגמי אנדורו 2016

שרקו מציגה: דגמי אנדורו 2016

גיא בן ברק

צילום: יצרן

עם נצחונות באליפות האנדורו העולמית ואפילו בדקאר, שרקו הוא יצרן ההולך מחיל לחיל, כעת מציג את ליין האנדורו לשנת 2016. חמישה דגמים שונים בליין, שתיים וארבע פעימות, שרקו עבדו קשה לתרגם את מאמצי והצלחות המירוצים שלהם – לאופנועים הנמכרים לציבור, כולל כמובן בישראל.

דגמי הארבע פעימות כוללים 250SEF-R, 300SEF-R, ו-450SEF-R, עברו ל-2016 שיפורי מנוע, תיבת אוויר חדשה גדולה יותר עם גישה קלה בהרבה למסנן האוויר; מערכות החשמל ואלקטרוניקה נהנות מחיווט משופר ומהתנעה חדשה "ללא מפתח" המפחיתה גם את הסיכון להתרוקנות מצבר. כמו-כן הותקנה תת שלדה אחורית חדשה, זו הותקנה גם בדגמי השתי פעימות, 250 ו-300 SE-R. 

250/300SEF-R

שיפורי מנוע, הילוכים, משאבת מים והזרקה. גיאומטריה חדשה לצילינדר, מתכות משופרות לחלקים החמים עם עמידות טובה יותר לטמפרטורות ואורך חיים. בגיר גלגלי שיניים חדשים להילוכים 2,3,4 ועמידות מכאנית טובה יותר, מזלג החלפת הילוכים מחומרים עמידים יותר, תפקוד טוב יותר בתנאי קצה כמו מוטוקרוס וחול. משאבת מים עם ציר מטופל DLC ואטימה משופרת. מפת הזרקה חדשה ליותר ביצועים, הקטנה בצריכת דלק, אספקת כוח חלקה יותר, התאמה להתנעה "ללא מפתח". דגם ה-300 אף קיבל גוף מצערת חדש, כבל מצערת חדש, סל"ד הסרק ירד ב-100 סל"ד.

450SEF-R
מנוע דור חדש, קומפקטי יותר עם בוכנה חדשה, טלטל חדש וציר איזון חדש מופחת משקל, התוצאה היא עליה לסל"ד גבוה יותר ואמינות גבוהה יותר. שיפורים למערכת ההזרקה מביאים לביצועים טובים יותר, צריכת דלק נמוכה, התאמה להתנעה "ללא מפתח", פעולה ליניארית יותר.

שתי פעימות, 250/300SE-R
ראש מנוע חדש מאלומיניום יצוק, קשיח יותר מפחית עיוות תא השריפה ומשפר ביצועים. שסתום חדש מאפשר יותר כוח בסל"ד נמוך, תגובת מצערת טובה יותר ופחות פליטה מזהמת. כיול משופר להצתה מבטיח התנעה קלה יותר וביצועים טובים יותר בכול סל"ד, כולל נמוך מאוד. מפת הצתה משופרת תורמת לעקומה ליניארית ונשלטת יותר של הכוח. בגיר המכאניזם של כוכב הסלקטור שופר, גם משאבת המים שופרה באטימה טובה יותר. הדגמים קיבלו משתיק אגזוז חדש קל משמעותית, פתח מילוי הדלק מוקם מחדש לגישה נוחה יותר, המרווח בין מיכל הדלק לקרבוראטור הוגדל. ספציפית ל-300SE-R שופר עיצוב הבוכנה ותא השריפה לביצועים טובים יותר בסל"ד נמוך ולהפחתת רעש. 

גלריה

תגובה אחת ל שרקו מציגה: דגמי אנדורו 2016

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל