fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר

AJP אדוונצ'ר חדש – אוטוטו בשווקים

AJP אדוונצ'ר חדש – אוטוטו בשווקים

גיא בן ברק

צילום: יצרן

באפריל האחרון נחשפנו לראשונה ל-PR7, אופנוע האדוונצ'ר החדש של חברת AJP הפורטוגלית המיובאת לישראל על ידי חברת HM אופנועים, כעת אנחנו מתעדכנים כי הדגם ישווק לקראת סוף 2015 כדגם 2016.

ה-PR7 הוא אופנוע תיור הרפתקני בעל שיניים של ממש בשטח, עם מנוע סינגל 660 סמ"ק, AJP היצרן הפורטוגזי המתמחה בדגמי שטח "מחוץ לקופסה" מאמין כי גם בשוק התיור ההרפתקני הרווי של היום יצליח להציע משהו מיוחד עם ה-PR7. "הכלי הטוב ביותר לשני העולמות, גם ה-DNA המקצועי של AJP באופנועי שטח עם אופנוע המתנהג מעולה בכול שטח ומספק הנאת רכיבה בכול מכשול – אך גם מספק נוחות ורב שימושיות" נאמר בפרסומי החברה.

המנוע ב-PR7 הוא סינגל 660 סמ"ק המיוצר על ידי מינרלי האיטלקית, מקורר מים ומוזרק דלק, שיא ההספק עומד על 48 כוח סוס ב-6,000 סל"ד אך רוב רובו מתקבל הרבה יותר נמוך בסל"ד כך שהכוח שימושי ולא דורש למשוך לסל"ד גבוה תוך הרבה החלפות הילוכים.

השילדה הייחודית של AJP משמשת גם את ה-PR7, שילדה היברידית הכוללת אלומיניום ופלדה, כעת אפילו קלה יותר, קומפקטית וקשיחה מבעבר, עושה שימוש בשתי קורות מחוברות לראש ההיגוי שם גם מאוכסן השמן. בסיס הגלגלים 1,532 מ"מ ומרווח גחון אדיר של 300 מ"מ מבטיחים תמרון קל ועבירות לא מוכרת בתחום האדוונצ'ר, המיתלים עם מזלג הפוך וזרוע אחורית אלומיניום יצוק עם בולם אוהלינס מגהצים וסופגים תוך פידבק מעולה ושוב, עבירות גדולה. 

העיצוב מבטא את הייחודיות והקדמה הטכנולוגית של AJP עם מיכל דלק תחת המושב היוצר קו צר וממרכז את המסה טוב יותר תוך שמירה על טווח נסיעה מצוין עם 17 ליטר במיכל. המשקל נמוך מאוד במונחי אדוונצ'ר, 155 קילוגרם בלבד, מידות הגלגלים קרביות לשטח, קדמי "21, על חישוקי שטח עם שפיצים.

ה-PR7 יימכר לקראת 2016 – גם בישראל.

גלריה

תגובה אחת ל AJP אדוונצ'ר חדש – אוטוטו בשווקים

  1. למה לא לייבא דגם אחד ואו שניים ואז לא יהייה כזה מבחר.
    אח"כ מתפלאים שיבואנים קורעים אותנו במחירים גבוהים.
    ברור כי כל הזמן הם חייבים להביא דגמים חדשים ולהחזיק מחסן חלפים ענק . אז ברור מאיפה המחירים הגבוהים של הכל.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל