fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן

SH-125 ח..MODE לאללה (וידאו)

SH-125  ח..MODE לאללה (וידאו)

דורון וקנין

צילום: אריק רוזנבלום

לאלו מכם שרוצים הכל אינסטנט ולעוס מצ"ב סרטון מסכם שווה במיוחד: 

חשבנו שאנחנו יודעים הכול על אפשרויות הקטנועים הרבות בקטגוריית ה-125 אך ההונדה SH125 בגרסת MODE שנחת לאחרונה בישראל הצליח לחדש אפילו בתחום עמוס זה. המוד הולך כול הדרך בפניה ישירה למין הנשי, ללא גמגום או התנצלות המוד מאיר פניו ליפות והחכמות שבוחרות לרכב, ועושה זאת באמצעות נכסים כמו מושב נמוך, משקל נמוך, תגובות מתונות וקלות תמרון. וכמובן הצביעה בוורוד, הגוון הנשי הקלאסי, מבהירה גם למי שאינו מהיר תפיסה כי זה קטנוע שבחורות רבות ישמחו לראות על המדרכה שלהן. ואחרי שאמרנו כול זאת הרי מבחינתי הרכיבה עליו הייתה מהנה מבלי שתיוג זה או אחר ישפיע עלי.
אפשר להבין את הונדה כאשר הוציאה את הגרסה החדשה והנשית הזו שהרי שושלת ה-SH היא כה נפוצה ומצליחה מאז הופיע האסאייץ' הראשון בגרסת 50 סמ"ק עוד ב-1981, שאפשר ליצור בידולים ותת הבדלים כדי לפנות לכולם ולהמשיך להחזיק במספרי המכירות המטורפים של הדגם.

פגישה שכזו

המבחן מוכיח כי למרות הספק המנוע הצנוע של 11.5 כ"ס המוד מאיץ יפה במגוון מצבים, יציאה מעמידה ומהירויות ביניים, נכסים חשובים בעיר, פעולת המנוע חלקה כצפוי מהונדה מקורר מים, ההיגוי זריז ומדויק.
עיצובו של הכלי משדר אופנתיות ויוקרה, תנוחת הרכיבה זקופה, המושב נמוך גובה של 76.5 ס"מ מה שיאפשר לכל רוכבת ולכל רוכב מאותגר גובה לחוש ביטחון ונינוחות רבה בישיבה וברכיבה על הכלי. סיבה נראית לעין למושב הנמוך הוא גלגל אחורי "14 במקום "16 המותקן בדגמי SH125 קודמים. בהמשך לידידותיות, מערכת בלימה משולבת וסלחנית לטעויות של מתחילים, אך מפתיעה לטובה בנשכנות. המתלים רכים ונעימים, אך בזמן הרכבה גובים מחיר בשקיעה המקטינה את יכולת הספיגה ואת התחושות מההיגוי.

שורה תחתונה:

לטעמי מדובר בשוס אמיתי, החמאנו לפניה הישירה לנשים אולם כמובן שהכלי פונה לרוכבים רבים וכפי שמקובל בשנים האחרונות מפרגן יותר לרוכבים מתחילים ומאותגרי גובה, לכולם יש זכות לרכב בסבבה.
עם תצרוכת דלק בדוקה של 32.2 ק"מ לליטר (משולב עירוני ובין עירוני ועם מורכב) בניגוד ליצרן שמדווח על 50 ק"מ לליטר ותג מחיר שפוי של 18,500 ₪, עלויות טיפולים ואחזקה סבירות, לטעמי מדובר בפורמולה מנצחת. כפי שאמרתי בפתיח לכתבה "היה לי ערב פנוי ויצאתי "לבלייד דייט" עם MODE, בסוף הערב כבר הייתי בשל לפגוש את ההורים ולחפש אולם"

אפרופו דייטים גם לגמגם שלנו היה מה להגיד לאחר שרכבה והתנסתה בכלי. על התרשמותה על ההונדה SH125 mode תוכלו לקרוא כאן.  
   

תעודת זהות

ANC125 SH-mode
אחריות: שנתיים ללא הגבלת ק"מ
דרגת זיהום אויר – 4
מחיר 2014 : 18,500
לפי מחירון 01/14
המחיר ללא אגרת רישוי והוצאות רישוי וכולל מע"מ.
דרגת רישיון: A2

נתונים טכניים

מערכת הנעה:
דגם מנוע : eSP, צילינדר יחיד, קירור מים 4 פעימות SOHC
מערכת הדממת מנוע בעצירה
נפח מנוע: 125 סמ"ק
הספק: 11.6 כ"ס ב- 8,500 סל"ד
יחס דחיסה: 1:11
הזנת דלק: הזרקת דלק אלקטרונית PGM-FI
התנעה: חשמלית
תמסורת: אוטומטית V-matic

מתלים ובלמים:
מערכת בלימה: מערכת בלימה משולבת CBS
מתלה קדמי: מזלג טלסקופי, מהלך מתלה 89 מ"מ
מתלה אחורי: מהלך 83 מ"מ, 5 מצבי עומס קפיץ
בלם קדמי: דיסק בקוטר 220 מ"מ
בלם אחורי: תוף בקוטר 130 מ"מ
צמיג קדמי: 80/90-16
צמיג אחורי: 100/90-14

מדידות

בסיס גלגלים: 1,305 מ"מ
גובה מושב: 765 מ"מ
מרווח גחון: 145 מ"מ
משקל רטוב: 116 ק"ג
מיכל דלק: 5.5 ליטר
מנגנון הדממת מנוע לתצרוכת דלק נמוכה
צריכת דלק (יצרן) 50 ק"מ לליטר

מחירון טיפולים (עבודה וחלפים):
(כל המחירים כוללים מע"מ ונכונים למרץ 2014)
טיפול 1,000 – 386 ₪
טיפול 4,000 – 386 ₪
טיפול 8,000 – 628 ₪
טיפול 12,000 – 966 ₪
טיפול 16,000 – 1270 ₪
טיפול 20,000 – 485 ₪
טיפול 24,000 – 1294 ₪

מבט נשי על ההונדה SH125 mode – גםגם

22 תגובות ל SH-125 ח..MODE לאללה (וידאו)

  1. אני כשליח לא שווה לי כשאני תופר כמעט 35000 קמ בשנה לשלם כחמשת אלפים ש״ח לטיפולים.

  2. הקימקו 125 שכבר נבחן ואו ההונדה? שניהם מתאימים לרוכבות נמוכה כמוני אבל מה הבחירה?

  3. ממש לא הגיוניים
    איך זה שהונדה צריכה לעלות כמעט 20 אלף ש״ח.
    האמת לא עדיף לקנות ניפויה שיש גם אחריות מורחבת וטיפולים זולים יותר.
    ואין לי חס וחלילה משהו נגד הועדה ההיפך.

  4. ההונדה זה לא ניפויה ולא שמאלים. ההונדה זה שם דבר בכל תחומי הרכב.
    מי שרוצה לרכב על מרצדת שיידע שיש מחיר.

  5. המחירים גבוהים של כל הכלים הקטנים. אם אני מוסיף את הביטוח החובה וצד ג אני כבר מעדיף לרכוש אוטו קטן ב20 ולא להיות על שני גלגלים.
    וגם העליות השנתיות שלי תהיינה זולות יותר.
    תנו לנו. צירים זולים שנוכל לחזור לדו גלגלי.

  6. רכבתי כמעט שנתיים על pcx.
    אני חייב לציין שזה היה הכלי. טוב ביותר שרכבתי עליו.
    אפס תקלות לקח אותי לכל מקום כולל פעמיים לירושלים במהירות מצויינת.
    אני לא הייתי מבטל את המחשבה על רכישה של כלי כזה למרות המחיר.

  7. באמת מחיר שווה לכל נפש רק חבל שהסאניאנג HD עולה 2500 שקל פחות

  8. איפה אתה רואה פה פרסומת? במחיר של פחות מ20 עם יכולות טובות ומותג כזה למה שזה לא יתימר להיות בין הכלים הנכרים ביותר השנה?

  9. הכל אותו הדבר.
    אחריות ארוכה וכלים טובים.
    אבל למה לשלם יותר מעשרה אחוז על אותו הדבר?
    אני אוהב הונדה אבל לא בכל מחיר.

  10. מי שרכב פעם על הונדה תמיד נשאר שם גם אם זה יותר יקר במעט

  11. לא ניראה לי אני נשאר עם הדיאלים 250 שלי ועים הטבות בשווי 6000 שח מי צריך הונדה

  12. אתה כזה מקצוען שאתה משווה 250 ל125 כמו דירת 4 חדרים בדימונה לבית פרטי בצהלה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל